מדיניות החלפה / החזרת מוצרים
ברכישה דרך אתר HOFF תתאפשר החלפת פריטים עד 30 יום ממועד קבלת ההזמנה בצירוף חשבונית/ פתק החלפה ובתנאי שהפריט תקין, באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
ביטול עסקה יתאפשר בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981, עד 14 יום ממועד קבלת ההזמנה, בצירוף חשבונית או פתק החלפה.
- במקרה של החזרה/החלפה באופן חלקי, הזיכוי יהיה בניכוי השווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של הפריט/ים שנותרו בידי הלקוח, מתוך כלל הפריטים שנרכשו יחד בתנאי המכירה המיוחדים.
- במקרה של ביטול חלקי, העסקה תבוטל ותחויב מחדש בהתאם לשווי המקורי והמלא (לפני ההנחה) של הפריט/ים שנותרו בידיו.
החלפה / החזרה באמצעות החנויות :
יש להגיע עם הפריט לאחת מחנויות הרשת HOFF , בטווח ימי ההחלפה, כשברשותך חשבונית הרכישה או פתק החלפה – לרשימת החנויות המלאה
בחנויות ניתן:
- להחליף את הפריט בפריט אחר
- להחזיר את הפריט ולקבל זיכוי עבורו לרכישה בחנות
- להחזיר את הפריט ולקבל החזר כספי
החזרות יתאפשרו בסניפי הדגל בלבד- עזריאלי וחיפה
לא מתאפשר לך להגיע לחנות? ניתן לבצע החלפה באמצעות שליח עד הבית בעלות של 29 ₪
ניתן לתאם החזרה באמצעות שליח מול שירות הלקוחות שלנו
בוואטסאפ – 0505513461
או במייל – [email protected]
השליחות תתבצע עד 5 ימי עסקים מיום הבקשה
HOFF ישראל מעניקים אחריות על פגם בייצור לתקופה של 3 חודשים מיום הרכישה, בצירוף חשבונית או הוכחת קנייה.
האחריות אינה תקפה לפגמים שנגרמו על ידי גורם חיצוני, לרבות, אך לא רק, שפשוף שנגרם כתוצאה משימוש ושחיקה של הנעל
ו/או נזק שנגרם כתוצאה ממגע ממושך עם מקור חום, מגע עם מים ו/או חומרי ניקוי ו/או נזק שנגרם כתוצאה משימוש.
אחריות תקפה רק למוצרים עם חשבונית רכישה מהארץ.
החלפה או החזרה של נעל אשר נרכשה בחו”ל תתאפשר עד 30 ימים, רק במידה והדגם והמידה נמכרים בארץ.
לכל עניין או בירור ניתן לפנות לשירות הלקוחות במייל: [email protected] / בוואטסאפ – 0505513461 במהלך שעות הפעילות 09:00-17:00